Maandag 2 nov Rustdag Bagan - Reisverslag uit Pagan, Myanmar van Liesbeth Buchrnhornen - WaarBenJij.nu Maandag 2 nov Rustdag Bagan - Reisverslag uit Pagan, Myanmar van Liesbeth Buchrnhornen - WaarBenJij.nu

Maandag 2 nov Rustdag Bagan

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

02 November 2015 | Myanmar, Pagan

Rustdag, dus vroeg op voor de ballonvaart! 5 u worden we opgehaald en na een klein half uur krijgen we te horen dat het niet door kan gaan; dat het bewolkt is is niet erg, we konden laag blijven hangen, maar het is ook nog gaan regenen en dat zou de tocht gevaarlijk kunnen maken...helaas, terug naar het hotel en heerlijk terug naar bed!
Halverwege de ochtend de stad ingegaan en wat tempels bezocht, mooi. Daarna terug bij het hotel de auto opruimen, wat proviand ingeslagen en lekker gechilled, echt behoefte aan! Ik heb vandaag even een dipje; ik mis thuis, het alledaagse leven, werken, boodschappen doen, sporten bij Jordi(als t ff kan zijn we druk aan het trainen op de hotelkamer!), koken, wat ga ik woensdag maken voor de jongens(en meisjes natuurlijk, maar dat weten ze wel) iets wat gezond is, wie eet er mee, toetje nu eens niet vergeten, vegetarisch of niet, nouja, en ik wil verder breien aan de berenmuts van de meisjes, hoop dat het goed lukt, etc.... Maargoed, dat is straks weer over, morgen gaan we er weer tegenaan!
Melissa en Luna: er lopen hier koeien en aapjes over de weg, gek he? Zelfs gisteren een olifant!
Het uploaden van foto's lukt trouwens niet altijd, dus dat kan af en toe wat op zich laten wachten.
En sorry dat we niet reageren op jullie reacties op de blog, we zijn er wel heel blij mee, doet ons goed!
Oja, de laatste 4 dagen hebben we geen Wifi gehad en bovendien geen telefoonverbinding, misschien is dat overmorgen in China beter.

• 02 November 2015 - 11:32

Jose Tournoy:

Ben je weer uit je dipje!!! Kan gebeuren, het zit ook niet altijd mee. Wat ben je toch zorgzaam Liesbeth als ik dat zo lees. Leuke bezigheid, toch!!! Mutsen breien. Die regen moet maar gauw voorbij zijn, dan ziet alles er weer anders uit. Ik wens jullie mooi weer toe, XX José.

• 02 November 2015 - 12:24

Anke:

Ha Liesbeth en Paul. Jammer van de ballonvaart maar veiligheid boven alles. Fijn dat je mij ook mist

• 02 November 2015 - 19:41

Jos:

Leuk jullie verslag iedere dag te lezen. Bedankt. Doe de groeten aan Alfons en Philomeen

• 03 November 2015 - 06:58

Carol:

Een expeditie, want dat is jullie reis wel als je het allemaal leest, brengt zo zijn ups en downs teweeg. Dan weet je weer goed te waarderen wat je thuis hebt. Maar blijf genieten en je verwonderen wat jullie daar allemaal meemaken. Wij smullen wel van de verhalen. Take care and have fun!x

• 04 November 2015 - 09:59

Janneke H:

ja als je zolang wegblijft ga je thuis missen. Het is nu voor jullie zo anders he. Ander ritme,hele andere wereld ,ander eten.
    Hier thuis gaat alles gewoon door. Nou ja gewoon: we hebben een uitzonderlijke mooi herfst hier. Maar het weegt niet op tegen julie fascinerende landschappen denk ik.
    Het lijkt me wel heel vermoeiend, vaak vroeg op en veel rijden. Spannend weer hoe het in China gaat. Succes en geniet van al het moois en nieuws wat jullie zien.

• 05 November 2015 - 20:11

Jan Bergmans:

ziet er weer geweldig avontuurlijk uit paul en liesbeth.
    hier nog steeds mooi golfweer paul.
    veel plezier nog.
    groetjes, jan en jose

• 06 November 2015 - 13:51

Melissa En Luna:

Lieve opa en oma wij missen jullie heel erg, we vinden het heel lang duren maar mama leest de verhalen altijd voor.
    Maken jullie foto's van de aapjes en olifanten want dat willen wij heel graag zien.
    Eigenlijk geloof ik ( Luna ) het niet.
    Wij houden heel veel van jullie xxxxxx Luna en Melissa