Dinsdag 3 nov Etappe 17 Hsipaw 400 km - Reisverslag uit Hsipaw, Myanmar van Liesbeth Buchrnhornen - WaarBenJij.nu Dinsdag 3 nov Etappe 17 Hsipaw 400 km - Reisverslag uit Hsipaw, Myanmar van Liesbeth Buchrnhornen - WaarBenJij.nu

Dinsdag 3 nov Etappe 17 Hsipaw 400 km

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

03 November 2015 | Myanmar, Hsipaw

Tijdens het ontbijt in het hotel kwamen de luchtballonen in het naastgelegen landschap landen. (Iedere ochtend zijn deze ballonvluchten mits het goed weer is dus..)Was een erg mooi gezicht! Jammer dat het voor ons niet door is gegaan; Cees had in de ballon Vera ten huwelijk willen vragen, helaas....
Kleine wegen, wel goed kunnen rijden. Vanavond slapen de teams op 2 locaties, we eten aan de locatie Riverside guesthouse. Dus aan het water, open lucht, help giga sprinkhaan. Liesbeth, kijk hier, bij Wouter op zijn rug zegt Paul, neeee bij mij op mijn arm, naast mij op de bank, gelukkig heb ik een sjaaltje om mijn armen tegen de muggen te beschermen maar daar heb ik mijn hoofd in gewikkeld totdat hij weg was. Poeh, rust, hij zit nu een meter verder rustig tegen de muur... Ik blijf m in de gaten houden, hij blijft zitten. Zegt Dieke 5 minuten later tegen me: Liesbeth, er valt wat in je glas! Sprinkhaan zit nog mooi op zijn plaats, in mijn bier drijft een ander gigabeest. Daar had ik een foto van moeten maken, maar snel het vocht met beest in het riviertje gegooid, jeetje, we zijn lekker vroeg naar onze slaaplocatie teruggereden en na inspectie van de kamer op andere verrassingen toch lekker gaan slapen.

• 06 November 2015 - 15:11

Jolande:

Prachtig die ballonnen ben je over je dipje heen.
    Lfs jolande

• 07 November 2015 - 13:38