Zondag 8 nov Etappe 22 Nanchang 950 km - Reisverslag uit Nanchang, China van Liesbeth Buchrnhornen - WaarBenJij.nu Zondag 8 nov Etappe 22 Nanchang 950 km - Reisverslag uit Nanchang, China van Liesbeth Buchrnhornen - WaarBenJij.nu

Zondag 8 nov Etappe 22 Nanchang 950 km

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

08 November 2015 | China, Nanchang

Dus in het donker op pad met ons ontbijt in een plastic zakje. Het regent; veel en de hele dag door. Het schiet goed op en ondanks de regen zien we zo links en rechts van de snelweg vuurwerk, ter ere waarvan zullen we straks eens aan Michael onze Chinese gids vragen. Nog steeds spreekt er niemand bij een benzinepomp of restaurantje Engels... Gelukkig zien we af en toe wel een plaatsnaam in het Engels staan op de snelwegborden.
Weer verschillende tolpoortjes vandaag, weer staan we toevallig achter Cees en Vera bij het betalen; weer zien we ze opeens druk bezig met zoeken, waar is toch dat kaartje...???? Je zou toch denken "dat overkomt me geen tweede keer" maar, ja dus...we hebben lol om ze zo in de weer te zien, maar eindelijk hebben ze het toch gevonden!! Of nee toch niet, dat is dus het kaartje van gisteren!!!! Jaja, uiteindelijk toch gevonden.... Wat kun je toch een lol hebben om andermans perikelen!
Omdat de Challengegroep op betere wegen rijdt zijn er minder problemen aan de wagens; Wouter en Sigi hebben het nu ook wat rustiger..