Maandag 9 nov Etappe 23 Shanghai 730 km - Reisverslag uit Sjanghai, China van Liesbeth Buchrnhornen - WaarBenJij.nu Maandag 9 nov Etappe 23 Shanghai 730 km - Reisverslag uit Sjanghai, China van Liesbeth Buchrnhornen - WaarBenJij.nu

Maandag 9 nov Etappe 23 Shanghai 730 km

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

09 November 2015 | China, Sjanghai

Mooie wegen, mooie omgeving. Nu heb ik eens geblunderd met navigeren; we rijden 24 km om ivm gemiste afslag...maar onderweg en in Shanghai mag ik het goedmaken, gelukkig! Shanghai is een megastad. Jammer van de smog die veel uitzicht voor zichzelf houdt....
We slapen op de 40e verdieping van het hotel, en dat is nog niet eens de hoogste...
Morgen met een Nederlandse gids Shanghai verkennen, leuk!

• 09 November 2015 - 10:26

Jolande:

Hoi lies leuk om te horen dat je zo geniet van de reis, en dat kleine foutje is je vergeven Ha Ha lfs jolande

• 09 November 2015 - 11:24

José Tournoy:

Als ik zo alles lees, gaat het met jullie helemaal goed, ook wat de auto betreft, geen stukken enzo... wat ik bij de andere nog al eens hoor. Maar dat zal er wel bij horen. Wat een kleine mensjes zijn het toch daar in vergelijking met jou Liesbeth. Veel reisplezier nog!!!!

• 09 November 2015 - 21:18

Anke:

Ha Liesbeth oei oei dat foutje blijf je lang horen. Ook fijn dat er bij dat gat planken tussen zitten. Hebben vandaag heerlijk gekookt. Fijn dat alles goed gaat. Geniet ervan groetjes ook van Erik en natuurlijk ook aan Paul. X

• 11 November 2015 - 11:03

John:

Mooie reis voor een boek te schrijven volgens mij zou je dat wel kunnen !!!!!!!!!!!!
    Groet John en Wilma

• 14 November 2015 - 19:41

Jan Bergmans:

veel plezier in shanghai.